måndag 6 september 2010

Saknade delar...


I helgen fixade jag & Eric god middag. Kyckling med ingefära och chilifrukt och grönsaksgratäng. Låter lyxigt va? Och himla lätt att tillaga! Men det tog hundra år att hitta skruvkorken! Jag hade nämligen slängt min värdelösa eftersom jag ändå hade min fickkniv... Denna tog lång tid att hitta. Men maten var varm när vi åt åtminstone! =)

Sedan har jag köpt mitt allra första Grace tegods i färgen hav. Den är i utgående sortiment, så om ni hör om någon butik som säljer ut den för halva priset så får ni gärna kontakta mig!
Alltid roligt med billiga, fina servisdelar!

4 kommentarer:

Elin sa...

Du får komma till Lidköping och shoppa grace på rörstrands! Liiite billigare iaf... o tror den färgen finns :)

Jenny sa...

Har ljusblå kaffemuggar, fick när vi gifte oss, använder _aldrig_. Vet tyvärr inte någon butik som säljer de mörkblå/tegods.

Niclas Olsson sa...

What, varför lägger de ner den färgen, den är ju snyggast!

Emi sa...

Niclas: JAG VET!