lördag 4 september 2010

3 bågar - några åsikter?



15 kommentarer:

Jenny sa...

Första var bäst, sista för kraftig båge för ditt ansikte och de i mitten för stora och kantiga :) tycker jag. :)

jaqueline sa...

De i mitten tycker jag är fräsiga på dig :)

kusin E sa...

Haha, här är det olika bud minsann.
Jag tycker den nedre var bäst av de tre. Fast jag trodde nog du skulle välja mindre bågar...
Men man behöver väl vänja sig bara :)

Niclas Olsson sa...

Absolut de nedre av alternativen! De med tjockare karmar

Niclas Olsson sa...

Absolut de nedre av alternativen! De med tjockare karmar

Mattias Hermansson sa...

Jag är med Niclas, hälaren!

DyschDysch sa...

åh spännande. Du var fin i alla, men vid första anblicken tyckte ja de i mitten( stora bågar e en fortsatt het trend) men efter att kollat en bild i taget så helt klart de nedersta me tjockare båge. De var lite mer go o sting i dem, de gav mer karaktär. Men de e fortfarande du som ska trivas i dem, vilka tycker du känns bäst?

klas sa...

Alternativ 2 eller 3.

Sara sa...

Hej sweetie! jag tycker helt klart att du ska ta mittenalternativet. De påminner lite om de bågarna jag har som jag är toppennöjd med. En stor fördel med dem (tycker iaf jag som sitter vid datorn större delen av dagen) är att man inte behöver lyfta huvudet så mkt upp å ner som man måste göra om man väljer smalare bågar. Sen tycker jag att stora bågar är coola å cool vill man ju va ;)

Anonym sa...

Jag tycker de sista! Väldigt snygga!
/Frida

Anna-panna sa...

De sista =) Sötis =)

Amanda sa...

HELT KLART de i mitten!!!!

Princesse B sa...

Mitten eller de tredje Ellen röstar för de nedre.

vän O sa...

Tur att du frågar mig innan beslut. Det trejde alternativet är det rätta. Helt rätt! =)

Elin sa...

Tycker att glasögonen i mitten var snygga! :)