lördag 11 september 2010

Fler bågar

Här kommer fler bilder... Nu hade jag inte någon medhjälpare med mig så jag får göra ofrivillig reklam på bloggen. Ber om ursäkt. Egentligen borde det synts på bilderna att det mörknade utanför och att personalen hann byta pass med varandra under tiden jag funderade... men ni ser i alla fall olika personer i bakgrunden? ;) Det jag vill ha sagt är att jag använt väldigt mycket tid till att prova olika varianter.

Nu till bilderna:

Par 1:


Par 2:


Par 3:


Egentligen är ett par redan dissat för att dem inte fungerar ihop med mitt synfel... Men det kan jag berätta mer om när jag fått era åsikter. Roligt det här att ni tycker en massa! Hurra! Tack för er hjälp!

7 kommentarer:

Jenny sa...

Nae, jag tycker de är för kantiga för din näsa och dina ögonbryn, fortfarande. Haha. Det mittersta paret kan fungera. :)

kusin E sa...

Nr 2

Mattias Hermansson sa...

Frågan e ju varför du ska prova nya par, när 3e paret från förra provningen var helt rätt :p

Anna-Panna sa...

Hummm alla ser ju likadana ut gumman !hhe

Anonym sa...

par 2!!!

//becka

klas sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
klas sa...

1 eller 2.