tisdag 3 november 2009

Jag hinner inte med!

Jag känner mig otroligt nöjd med mina nya utmaningar! Det händer så mycket i livet - och jag hinner inte ens uppdatera er för att jag inte har någon dator. Det ni!
Men nu är jag frisk och rösten återhämtar sig sakta men säkert...

Idag har jag först masserat pensionärer i deras hem (alltså inte "mina tanter" utan helt nya kontakter) och fått träffa en härlig man som är professor emiritus. Hans berättelse fick mig att bli taggad! Forskning är bra! Framförallt om den hjälper arbetsterapeuter! ;)

Sen ikväll har jag fått sjunga tillsammans med 4 glada tjejer och det blev positiv respons!

I veckan är det turné med kören. Jönköping - here we come! Lördag kl 18 i Fjällstugan (tror jag det heter...) Kom och lyssna, om ni är i Jönköping!

Sen beger jag mig till Stockholm och Globen för en helkväll med skön musik! Ole, Samuel och Kirk ska få golvet att gunga! Och förhoppningsvis blir det en skön kväll med mycket lovsång...

3 kommentarer:

Elin sa...

Åhh, då måste vi ju gå och lyssna!! David kommer hit i helgen, så passar ju bra =)

Jenny sa...

Kul med mycket skoj på schemat. :) Hoppas du får tillbaka datorn snart. ;)

Emi sa...

Elin: ni är välkomna! =) Blir minst lika bra som i Lutherska ;)

Jenny: JA, jag hoppas det med! Blir ett evigt flängande på biblioteket/jobbet för att nå en dator en gång om dan ;)