onsdag 28 oktober 2009

Alla dagens tankar

Ännu en dag i soffan. Läst, virkat, spelat barnsånger på gitarren, pratat i telefon, sökt jobb, städat datorn och gjort backup... Imorgon ska jag nämligen lämna ifrån mig min dator och hoppas att jag får tillbaka den med en fungerande CD/DVD-spelare. Den har nämligen krånglat senaste månaden och jag har bara inte tagit tag i det...

Men idag fick jag ännu ett jobbuppdrag! Ska sjunga på ett boende för ungdomar med omfattande funktionsnedsättningar. Det ska bli grymt spännande! Kul när det är något som är återkommande och man vet att det ger lite inkomst.

Men fick lite krupp när jag fick veta att massageutbildningen i november blev inställd. Blir nog en tur till Skåneland i början av december istället. Måste ju få ut mitt diplom. Blir även skönt å få träffa farmor!

En annan spännande sak som hände idag var att jag var ute för första gången sen i söndags kväll. Märklig känsla. Tog en kort promenad till sopsorteringen ikväll. Imorgon blir det heldag på stan, så det var väl en bra smygstart...?

Be nu en liten bön att min dator inte blir totalsågad utan fixas i ett litet kick imorgon! Tacktack...

Inga kommentarer: