torsdag 9 juli 2009

Semesteruppdatering 1

Nu har jag inte uppdaterat på längre. Men så är det kanske när
man har semester? Jag har hunnit med födelsedagskalas,
tur till Björk och en dag i Stockholm.

Detta är paradiset på jorden. Har spenderat några dagar med B&S och hunnit äta gott, umgås lite med bror, slappa, sova länge och t o m ta två kvällsdopp!

Den årliga Stockholmsdagen avverkades igår tillsammans med B&S.
Vi gick på utställningar bl a:



Båda rekommenderas varmt! Och även Svds foto på Stadsmuseet.

Besvikna miner utanför det stängda konditoriet vi tänkt besöka.



Och jag hittade världens finaste klänning! D Y R! Men fin...

Vi avslutade kvällen med italiensk restaurang (mycket gott vitt vin) och sedan Trio Smetana & Mårtensson i Nationalmuseets trappa. Ett mycket bra slut på en härlig dag med härliga vänner.

1 kommentar:

Jenny sa...

Låter helmysigt. Sådan där sommarstuga vill man ju ha, haha. Jo jag vet att jag har en, men inte lika fin. ;) Klänningen ser mycket fin ut.