torsdag 2 juli 2009

Sista arbetsdagen

Idag är min födelsedag och det var länge sen jag kände mig så här lycklig just på min födelsedag...

Igår bakade jag äppelkaka till mina älskade damer och de åt vi till 11-kaffet idag. De sjöng och hurrade för mig hela 2 gånger! Sen frågade de om jag kände mig mer vuxen - och det kan jag inte påstå... Alla konstaterade i alla fall att 25 var bästa åldern, även om ingen av de mindes va det var som var så bra egentligen ;)
Sen sjöng jag några sånger för dem innan vi sjöng några sommarsånger (+ önskefavoriter) tillsammans.

Det kändes perfekt - bästa födelsedagskalaset jag har haft!

& nu sitter jag på tåget till Uppsala!

2 kommentarer:

Jenny sa...

Jag var ju 25 (några veckor iaf) när jag träffade maken. Så det är absolut den bästa åldern. ;) Hoppas kvällen varit trevlig och du inte dog i värmen på tåget! kram!

Jenny sa...

Du.. hoppas festen blir kanon! Så trist att vi är äckelsjuka här, hade så gärna fått smaka den mystisk favorittårtan!! KRAM!