söndag 19 juli 2009

Ängön, Borås, Gbg & mc-ställ

Ett kort besök i min lägenhet i Gbg efter några härliga dagar på Ängön med Becka och hennes föräldrar. Tur med båt, bättrad solbränna och några lugna dagar i vacker miljö...

Hann med en tacokväll med E, D & E igår när jag kom hem från Borås. Gott att få umgås. Vi såg även filmen "Bilar", lite gullig och jag skrattade faktiskt så jag grät några gånger...

Har packat färdigt väskan och oroat mig en miljard gånger över om jag verkligen har med mig rätt grejer. Har ju inte provat den här semestertypen förut så hoppas jag har tänkt rätt... Men nu ska jag iväg och prova mc-ställ och sen åker jag mot Öland. Yeah! =) Nu lär ni inte höra av mig på några dagar...

Min första riktiga mc-åktur... Wish me luck!

1 kommentar:

Jenny sa...

Lycka till. :D Och ha en skön semester! (fast det är mulet o regn på ostkusten nu, taskig tajming har ni, hoppas ni slipper regnet!)