tisdag 13 januari 2009

Smått och gott

Nyklippt och nytvättad... Känns fint må jag säga! =)
Och idag har jag ordnat simkort på Lundbybadet - så nu ska det blir lite ordning å reda på motionen också! Och jag fick reducerat pris genom jobbet. Och jag har _nära_ till badhuset så nu kan jag inte smita undan.

I helgen kämpade jag med en liten födelsedagspresent åt en vän. En liten musikvideo kan man säga... Men nu är mitt problem att filen är för stor för att skickas via mejl! Någon som vet hur man gör en fil mindre...? =) På mac alltså... Tacksam för hjälp!

2 kommentarer:

Anonym sa...

ojojoj vad du klipper dig! ;-) Hoppas det blev lika snyggt som förra gången!

Ang. filen, testa att lägga upp den på ett filkonto, gör ett - ge personen lösenordet, sen äre bara att ladda ner.

Annars kan du ju bara be den gå in på msn en dag:P

DyschDysch sa...

Oj hur korthåring är du nu? Som "förra" gången då du alla spelade oss ett spratt?
Å låter spännande den där presenten..hoppas den blev bra. kram