torsdag 1 januari 2009

Då va det nya siffror...

Sådär, nu är gamla året avfirat och jag har dansat in 2009 på TanumStrand i Grebbestad! Riktigt lyckad nyårsfest med nära vän och glatt sällskap! Nyårsdagen har bestått av sovmorgon, frukost, långpromenad längs stranden och fika inne i Grebbestad innan det blev dags att bege sig tillbaka till Göteborg för plikt imorgon. Bohuslän är vackert (mina tanter har rätt...) och jag hoppas jag får komma dit snart igen!

Men - Ett välsignat 2009 önskar jag er kära vänner!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Önskar även dig ett riktigt fint nytt år! Med mycket glädje, lycka och god hälsa. Kram!

Anonym sa...

Fina, fina Emilie! Jag önskar dig ett toppen 2009 fyllt med kärlek, frid, ljus, lycka och massor därtill. Gud har massor kvar att göra, och det börjar.... ... ... NUUU!!! ah, önskar jag kunde krama om dig, men det får bli en kramöverinternet *kram*.

Frid