söndag 4 januari 2009

Barnsligt förtjust i mina nya vuxenhetspoäng!


Gårdagen spenderade jag och Olof på IKEA. Och jag hade sån megatur - den soffan jag ville ha fanns kvar - EN enda! Så jag tog den och fick den hemkörd och inburen idag - billigt! Det är en Månstad som jag fick på extrapris av någon anledning som jag aldrig förstod. Trodde inte rean gällde på soffor...? Märkligt...

Efter att ha kilat till macken för att införskaffa en ny stjärnmejsel så fick vi faktiskt ihop soffan nästan utan problem. Och inget saknades. Sån lycka... Tyvärr hann gästen aldrig prova att sova i den, men sitta i den ett kort tag på eftermiddagen hann vi med =)

7 kommentarer:

Anonym sa...

Mysigt värre. Och himla fin! :) Mycket nöje.

Malena Nilsved sa...

Sjukt vuxen du blivit då. Vad fick du betala för den?

Emi sa...

Blev 4000:- plus frakt för 350:-! =) Jätteschysst!

Malena Nilsved sa...

Faktiskt. Bra gjort vännen!
När kan man komma och testa?
godnatt!

Anonym sa...

Wow! Det är verkligen vuxenpoäng med en sån soffa! Vad roligt gumman...den är skitsnygg! Måste komma snart då =) Puss

Emi sa...

Anna och Malena: ni är välkomna! =) Hör bara av er först så det är säkert att ni blir insläppta ;) kram!

Anonym sa...

Hej! Har inte vart inne på din blogg på grymt länge, men nu så! Såg här att du köpt en precis likadan soffa som jag köpte i augusti. Haha - vi är ju iaf släkt ;)