fredag 23 januari 2009

On my way

Efter Spotify har jag fastnat för Sting! Känns som att plötsligt återkomma till mellanstadiediscona. En rätt skön känsla trots allt... Men jag är väldigt glad att mitt liv har förändrats mycket på de här åren. Tänkte på det imorse när jag stod i hallen och tittade mig i spegeln. Jag gillar mig själv. Det har tagit många år.

Nu är jag på väg till Örebro. En plats där jag kom väldigt långt i min "tycka-om-mig-själv-process". Där finns vänner som visat mig enorm kärlek, stöttat och uppmuntrat mig. Som vanligt så tror jag inte att de människorna är medvetna om vad de betyder för mig.

Tänk att man kan dölja sin insida så väl - trots att man tycker att man vänder ut och in på sig själv!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det är nog en ganska omedveten gest ibland, döljandet av insidan, åtminstone när man döljer den för sig själv. Omvärlden tar så mycket tid och kraft att man ibland inte hinner registrera, fundera och relatera. Kram! Ha en fin helg.

Anonym sa...

Haft en bra helg?

klas sa...

"Rise and shine, my sister!" // The Cardigans =)