måndag 22 november 2010

Prästerna

Tycker det är lite roligt att jag blev överraskad av en vän på facebook: tre skönsjungande präster släpper ett album! De ser så stiliga ut i sina prästkläder och sedan vet jag ju att det är bra musikaliskt - redan innan jag lyssnade på Prästerna på hemsidan. Den finner ni här.
Och glad blir jag åt att att turnén tydligen är tänkt att ha ett stopp här i Göteborg på lördag. Men jag har bara inte listat ut var och när jag ska befinna mig på särskilt bra plats?! Någon som vet??


Extra kul är att jag faktiskt har personlig koppling till dem alla tre! (Skryter bara liiitegrann!)

2 kommentarer:

Malena Nilsved sa...

Jag såg också! Men Erik åker till Afrika idag tror jag - så hur sa han kunna delta?
Men får du reda på nåt- meddela mig!
love

Emi sa...

Onsdag (imorgon), om jag fattade rätt :P Vet inte alls hur det är tänkt. Hoppas han ger svar på facebook!