onsdag 23 december 2009

Snart dags...

Packat ihop, diskat, tömt sopor, panik-kommit-ihåg saker, ätit upp sista tomaten i kylskåpet, bytt kläder 2 gånger å ja, ni vet sånt där man gör innan man ska resa hemifrån... Det är nu överstökat. Väskan står i hallen, jag kollar upp incheckningsgrejer och planerar resan till Landvetter. Det här ska nog gå vägen! Hoppas snön passar sig så jag får landa tryggt på Arlanda utan några besvär. Jag vill ju för allt i världen inte missa skinkmackan och första julölen tillsammans med familjen hemma i Uppsala i natt!

Så... nu är det kanske läge och önska er en God, välsignad jul! Hoppas ni alla får umgås med nära och kära, skratta och ha trevligt, kanske äta gott...

Själv ser jag fram emot några lediga dagar med familj och lite mer stillhet än vad jag haft i december. Kanske läge att summera året...

Glöm inte att lyssna på O, helga natt...!

2 kommentarer:

Elin sa...

GOD JUL!!
Hoppas du får det skönt hemma, njut! :) Kram

Jenny sa...

God jul fina vän. Jag hoppas ni haft en underbar dag och resan gått bra! Här är vi trötta som tusan, mätta och ganska nöjda (herrn är salig så där som småbarn) och nu försöker vi samla ihop orken igen så vi orkar oss uppåt imorrn. ;) Ser fram emot fikat! :D