lördag 19 december 2009

Örebro

Nu är det 4e advent och jag har spenderat hela helgen utan funderingar! Har bara umgåtts, levt i nuet och haft det skönt! Att hänga med Elias är gott - rulla i täcken, sitta nära varandra och äta mat (någon av oss har gärna sin fot i den andres knä...), dela med sig av godis, göra pärlplatta, stryka duk (gissa om en av oss tittade på...?) och leka lejon. Sånt där som är bra att fylla dagen med, ni vet? =)

Att jag dagen innan dess fick vara med och hämta ut Elin&Linus förlovningsringar har ju inte gjort någonting sämre! Det är härligt att se andras glädje! Och att få dela den...

Nu ska jag sova här i soffan i ett julpyntat vardagsrum. Det doftar gran, glögg, pepparkakor och indisk mat! Och jag hör fortfarande Elias glada skratt när han har lärt sig härma ordet "tossigt" från mig...

Har jag sagt att jag är på bra humör?!

1 kommentar:

Jenny sa...

Låter toppen! Rätt tid för gott humör! :) Ha en fortsatt underbar fjärde advent!