fredag 14 augusti 2009

Bloggstatistik och virkning...

Tycker det är lite lustigt att min bloggstatistik visar mig att de flesta som googlat sig in på min blogg har sökt på "virkade grytlappar"... Och mycket riktigt: när jag googlar på virkade grytlappar så ligger min sida överst! Haha! Jaja... dehittar väl det där mönstret de är ute efter hoppas jag! Men att ingen handarbetsaffär, eller mönstersida för den delen, finns med i toppen gör mig skeptisk till google...

Men min nya virkning är i alla fall igång! En grön sjal... Det kommer bild senare...

Nu överger jag Göteborg några dagar för att sjunga på dop och umgås med vänner!

3 kommentarer:

Mattias Hermansson sa...

Det är inte Googles fel att det blir så. Det ligger ju på hemsidebyggarnas sida att se till att de blir träffade högt. Och om det inte finns någon som har matat in speciellt på att bli träffade på "virkade grytlappar" är det väl inte så konstigt att Google pushar lite för sin bloggtjänst? :p

Emi sa...

Tråkigt svar! Haha! Du vet _allt_ känns det som, ibland, Matte!

Mattias Hermansson sa...

Jag gör mitt bästa ;)