måndag 30 mars 2009

Ny vecka

Jag försöker komma ifrån känslan av att sakna något i mitt liv. Och fokuserar därför på vissa saker. Jag krymper mitt sociala liv och tror jag mår bra trots det. Det är intressant! Efter att ha spenderat en helg med mycket tid med familj och bästa vännen så förstår jag bara ännu mer att jag vill förändra saker som händer. Det är det bästa med människor som känner en väl; man får fundera högt och de hjälper en framåt. Ibland kan vi bara sitta tysta och jag kommer plötsligt på något värdefullt!

Saker som ska hända i veckan är:
obligatorisk cykeltur jobbet t&r varje dag, simma två gånger, matfokus, orgel, RGRM-träning, städa, tvätta och bäst av allt: besök till helgen! =)

Tror jag får en bra vecka. Med förändring.

4 kommentarer:

Anonym sa...

idag är du kryptisk. hm. // becka

Jenny sa...

Cykla även om det snöar? ;) Ibland behöver man få nytt perspektiv, eller gå tillbaka till rötterna för att hitta en ny väg framåt. Saknad är svåra saker. *KRAM*

Malena Nilsved sa...

vem ska du få besök av?

Malena Nilsved sa...

vem ska du få besök av?