onsdag 25 mars 2009

Flow i kurs

Idag har jag förändrat mitt liv för alltid. Det gör jag i och för sig varje dag, men det kändes så tydligt just idag. Hjärnan har gått på högvarv sen start!

Först njutit av en god natts sömn med efterföljande frukost på Utsikten. Sen en rask promenad ner till T-centralen. Tog en kaffe och försökte lösa sudoku i skräptidning. Gick mindre bra... Tror jag tänkte för mycket på resten av dagen samtidigt... Sen dags för kursstart!

En lagom presentationsrunda av oss 24 som går introduktionskursen i RGRM (se tidigare inlägg), sen rivstart! Rörelser, rytmer, färger, symboler, ljud, musik, människor, skratt, irritation och flowkänslan när det väl funkar! Allt i en salig blandning. Och så god mat och fika mellan varven. Men hjärnan är trött nu... Och full av lyckorus! Så roligt!

Hann med en fika med käre bror också. Det var en glad överraskning, och vi fick mycket att prata om... roligt att han hörde av sig igår =)

Nu ska jag försöka varva ner innan läggdags så jag orkar med en lika intensiv dag imorgon...

(Måste jag tillägga att mitt liv är underbart...?)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Vad härligt det låter, och vad skönt att du hann med en fika! :)

Malena Nilsved sa...

Är bror i Sthlm?

Anonym sa...

Trevlig blogg du har! Får börja läsa den allt tror jag. :)

metalkramar! / Samuel

Emi sa...

Jenny: Japp! Mycket nöjd! =)

Syster: Var... igår. Han åkte till Gävle idag. F!... och sover hos mormor och morfar i helgen.

Samuel: Du är så välkommen så =) Roligt att du gillar den! Kram

Anonym sa...

Var det inte din ovanstående syster som var rädd för mig på Hjälmared? :)

Malena Nilsved sa...

Jag var väl inte rädd för dig S? Eller var jag. hmm.?!
/ M - den lilla systern...