fredag 2 maj 2008

Valborg

Valborg i Uppsala är fantastiskt! =) Jag njöt verkligen fullt ut! Sillunch hos B&S, OD konsert (ståendes utanför Universitetet dock...), bilder från Nicaragua och Havanna, pratstund och sång vid Gunillaklockan på Slottet på kvällen. Underbart! behövde en sådan dag, med "vanliga rutiner", som det alltid har varit.

Idag har jag mest pratat i telefon! Massa folk jag inte pratat med på länge! Rätt trevligt ändå... Men lite jobbigt är det att fråga om folk vill hjälpa mig flytta. Men nu har jag samlat ihop några stycken så det borde gå vägen! =) Känns skönt!


Spännande, okända livet - here I come!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till i Götet nu, det ska nog gå bra! :) min bror flyttade för ett par år sedan och han trivs som fisken i vattnet därborta.

Anonym sa...

Ja stort lycka till nu! Örebro blir en stark personlighet fattigare men Götet behöver sådana oxå :) Guds välsignelser och frid!

Emi sa...

Tack n & k...

Klas - du gör mig så glad!