fredag 9 maj 2008

Jag är göteborgare

Förlåt...
Jag har en känsla av att det är nu ni egentligen varit som mest nyfikna på mitt liv. Och så skriver jag ingenting! Kommer inte hinna nån större uppdatering nu heller tyvärr. Är på jobbet...

Men jag trivs! Oj, vad jag trivs!! =) Känns så tokigt bra! Trivs på jobbet, med kollegor, med lägenheten, även om jag inte hunnit vara hemma så mycket...

Och Göteborg är trevlig! Att gå bland alla människor på stan efter jobbet, åka spårvagn (går bara spårvagnar ute vid mig...), att märka av allt liv!

Jag kan cykla till jobbet! Det är också underbart. Stod med cykelkartan i högsta hugg i ett hörn igår och blev tillfrågad om jag hittade dit jag ville... Det gjorde mig så otroligt glad! Och nu när jag varit nere på stan typ varje dag efter jobbet så får jag en fasslig massa motion.
Och massa tankar snurrar...

Det enda jag har brist på i nuläget är sömn. Så allt är väl egentligen som vanligt, eller? ;)

3 kommentarer:

Anonym sa...

välkommen till götet :)
gott att du kommit till rätta så bra o trivs med jobbet o så!! :)

ha en bra helg! njut av solen o värmen!!
kram

Anonym sa...

Härligt att du trivs, grattis! Lycka till i fortsättningen. :)

Emi sa...

Tack maria! vi får väl ta å ses nån dag tycker jag =) kram