torsdag 6 december 2007

6 dec - en helt vanlig dag

Idag har jag haft en bra dag! Seminariet imorse va ok, va förbi Elin en sväng och pratade och sen åt jag lunch. På eftermiddagen tittade jag på svts julkalender och lyssnade på Teskedsgumman, mysigt! Sen på kvällen träffade jag Hanna! Det va 3,5 år sen räknade vi ut! Så en träff nu var smidig... Kul när vänskapen inte stannar upp utan man bara kan fortsätta där man var...
Ikväll har jag tagit en promenad och pratat med Kusinen. Kul! (Ursäkta avbrottet... )
Sen har jag varit megaduktig: städat hela lägenheten till röjmusik! Känns väldigt, väldigt bra! Så nu är min lägenhet ren och fin, så nu hoppas jag kunna koncentrera mig på plugg imorgon...

Btw: blommorna från förra fredagen är fortfarande fina! =) Jag är kär i dem...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Wow, bra jobbat med städningen! Jag kan inte somna... så nu har jag gått upp, tänkte lägga Harpan ett tag för att se om det kan få mig tröttare. Nu är klockan 3.14 - som pi :)
Hoppas du sover. Ha de!

Anonym sa...

Alltså, det var jag, Emma som skrev :)
Råkade trycka på "anonymus".