fredag 31 augusti 2007

Sista augusti

Imorgon är det höst. September och skolstart... Läskigt, nu drar det igång!
Det drar in i min lägenhet, så jag måste ha stearinljus tända och raggsockar på.
I och för sig ganska mysigt...

Te-stund med Elin ikväll. Vi vet inte allt om varandra, trots allt =) Men uppskattar att du vet så pass som du gör. Det gör det lättare att prata med dig.

I övrigt en beroende-dag på Facebook... pinsamt men sant. Nu har jag hittat hela 90 stycken som jag känner. Usch, vad hemskt det är! Jag borde borde borde verkligen sluta.
Oanonym facebook-missbrukare?

2 kommentarer:

Malena Nilsved sa...

tönt.. tönt.. tönt..

vilka 90-- känner jag alla dom också eller ;)?

Anonym sa...

kära facebooklärare, jag är dig evigt tacksam för att du hjälper mig i denna jungel. Men du kommer väl inte att sluta blogga nu...

ps. en fråga. försökte hitta sången som du skickat men jag hitta den inte nu... hjälp!! ;)