torsdag 23 augusti 2007

Några dagar...

Har varit i Uppsala ett par dagar. Träffat Linnea & Magnus och pratat förhållanden. Sen fick jag se "Kärleksfilmen". Faktiskt väldigt fin! Och lite kul att höra mig och Becka sjunga. Låter bättre än jag tänkte mig. Fast jag behöver träna på att lyssna. Lite svårt när man är nervös bara.
Sen träffade jag Gabbe & Vanessa, det va skoj! Vi pratade barndom. Lite dumt, nu började jag grubbla igen... Men vi spelade Mah jong, syster vann i år igen... Revange nästa år!

Sen har jag tittat på prins Carl Philips fotoutställning "En glimt av paradiset" på Gustavianum i Uppsala. Fina bilder. Men jag vill ändå (utan att skryta!) säga att mina bilder hade varit minst lika bra! =) Jag vill förstora!!

Igår var jag i Stockholm tillsammans med Elin. Vi promenerade runt inne i stan, åt lunch, gick runt på Djurgården och sen in till kärnan igen. Väldigt trevlig dag! Djupa, glada, fina samtal! Uppskattas!

När vi skulle gå till Djurgården fick jag komplimang för min snygga klänning! Skoj att en främling kan göra mig så glad! =)

Senare på eftermiddagen träffade jag två gamla Transtrands-vänner! De dyker upp lite titt som tätt. Även om man inte håller kontakten regelbunden. Det är skönt!

Men idag är jag trött. Fick inte sova länge imorse för jag skulle passa Elias. Det var ganska mysigt, vi lekte lite först, men sen blev han kinkig så vi tog en promenad. Jag fick öva texten på "Molly Malone" tills han somnade! Och det är ju lite mer ok att gå och sjunga högt om man har barnvagn - eller hur?? =)

Nu är det i alla fall Örebro som gäller! Skönt!

1 kommentar:

DyschDysch sa...

Tycker om dig vännen!
Ev kan jag kanske komma tors-söndag v 43.Vi har någon obligatorisk lab på måndag,tisdag o sen är det allhelgona o prov måndag,tisdag så det känns lite svårt att komma över allhelgona som var prat om innan men helgen innan det skulle kunna funka. ska kolla lite mer på det. MISS U, SKOG