onsdag 30 maj 2007

Kartongerna har tagit över!!

natt sov jag gott - äntligen! Och dagens seminarie gick bra. Lyckades hålla mig vaken och lyssna på alla redovisningar och fick även 3 rutor virkade till min sjal! =)
På eftermiddagen fick vi tårta, kaffe och två varsina rosor! Ena rosen från FSA Stud och den andra från universitetet som ett grattis till examen! Som jag inte tar förrän efter hösten... Men det kändes lite märkligt att sitta med på examensfirande med mina kursare när jag vet att de är klara och jag fortfarande har 9 poäng kvar innan examen och legitimation! Men det kändes bra att krama Martina hejdå. Vi lär höras igen!

Nu är det kaos i lägenheten! Jag har inte speciellt mycket kvar att packa och kartongerna har tagit över! Imorgon blir det hektiskt; packning, städning, tvätt av fönster, skruva isär soffa...
Puh...

Sen på fredag bär det av! =)

2 kommentarer:

Malena Nilsved sa...

Men är du den enda av alla som inte är klar med utbildningen? Känns det okej eller?
Love!

Anonym sa...

Välkommen till studievägen!! Hoppas att du ska trivas bra. Vi är några som brukar låna saker av varandra så välkommen in i gänget..
Hörs!
Karin