söndag 3 juni 2007

Ny lägenhet!

Nu har jag kommit lite mer tillrätta i min nya tillvaro! Har packat upp alla kartongerna och ställt möblerna på sin plats. Nu är jag i perioden när det skrivs mycket listor... Listor över vad som ska hämtas från Uppsala, saker som ska köpas, saker som ska tas tillbaka till Uppsala osv...

Flytten gick bra; tack vare goda vänner! Tänk vad mycket snabbare det går när man e fler! Igår fick jag ställa alla saker på sin plats och bara pyssla. Riktigt trevligt! Igårkväll hade vi grillfest här utanför med vänner. Gick inte å la mig förrän efter 1. Trött som bara den! Men vi hade trevliga samtal! Sen idag har jag varit på mässa i Risberga klosterruin med predikan av biskopen. Det var trevligt att få träffa Sörbyfolk igen! Gosa lite med Elias... =) Mysigt!

Nu sitter jag och väntar på samtal från syster som är segast i världen! Imorgon blir det IKEA...

1 kommentar:

DyschDysch sa...

å¨å så kul med en nya lya.. att gå pyssla på o tänka ut gardiner o saker o tavlor.....å har du de bra vännen. här smälter jag bort eller snarare steks bort i solen som har visat sig i 2 dar med riktigt varmt, man e ju inte van.. tyck om du kram