lördag 3 september 2011

Anna Bovaller

Har hittat en ny deckarförfattare... Jag läser böcker året om, men deckar just är en typisk sommarsyssla för mig.

Anna Bovaller är advokat och har länge haft drömmen att få skriva. Efter en skrivarkurs på Ordfront så fick hon ge ut sin debutroman. En deckare med många olika spår som leder in i en och samma historia. Många olika personer som på något vis hör ihop och knyts samman med en enda person. Jag gillar historierna!

Hon har hittills gett ut 3 böcker och den senaste är precis släppt. Jag har läst de båda första och hoppas att de som reserverat bok nr 3 före mig på biblioteket ser till att lämna tillbaka den fort!

3 kommentarer:

Anna sa...

Spännande med nya tips! Får se när jag kan trycka in hennes böcker i min överfyllda bokkalender... :)

Emi sa...

Haha! Ja, det är inte lätt med alla tips man får. Jag kör med en liten lista i mobilen och försöker reservera böcker på bibblo så mycket det går. Här i Göteborg är det ju gratis - LYCKA!

klas sa...

Ska försöka lägga hennes namn på minnet.