måndag 23 juni 2008

Midsommar

Skön midsommarhelg i Finspång med prat, skratt, god mat, tåg, jordgubbar, Harry Potter, Torpkonferens, pratstund med Elin & Linus, bilresor, skön musik, glass på Smultronstället i Söderköping (mätt och ont i magen...) & ännu mer film...

Tänkte jag skulle tipsa om två bra filmer som vi tittade på i helgen: Cold Mountain & Life as a House. Båda filmerna fokuserar på relationer och har faktiskt väldigt bra handling! Snyggt filmade och vackra miljöer. Grät till båda...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Oj, snyftfilmer har jag svårt för. Lättare att läsa än se, jag vill bli glad, eller road, eller intresserad av film (som HP- mycket spänning!)
Ha en fortsatt fin dag!
Kramis

Anonym sa...

Vill bara understryka ditt positiva omföme om cold mountain... bra film. Kul att vi sågs på Torp, får se när jag och Elin kan komma tillsammans och hälsa på dig i GBG.

Kram

Emi sa...

jenny: jag vill ha alla möjliga känslor av en film; skratt, tårar, eftertänksamhet, flams, kärlek, sorg, spänning... då är de som bäst =) kram

linus: jaaa, ni är så välkomna hit! kram