söndag 16 november 2008

E, ett inlägg för dig.

Du vet, samtalsämnena tar aldrig slut. Det går att prata om så mycket, och trots att vi inte är i varandras vardag så känns det som att vi förstår varandra precis. Att sitta på bröllop med en bästa vän är lycka! Jag vill att du är en naturlig del av mitt liv för resten av livet, min syster!

Och jag är glad att jag fått L på köpet! Två fina vänner. Jag längtar efter en dag när jag stolt får presentera någon för er, och samtidigt vara jättenervös - han måste ju gå hem hos er! Hehe...

Tack Gud för vänskap!

1 kommentar:

Anonym sa...

Blir rörd... vill ha dig i mitt/vårt liv oxå. M... känns inte som att du är tre timmar bort.

Hoppas snart få möta någon... iaf efter jul. Tror nog att han kommer gå hem hos oss... det är ju du som väljer. =)

Kram systra mi...