fredag 30 december 2011

Sammanfattning

Vad gjorde du 2011 som du aldrig gjort förut?
Förlovade mig.

Håller du dina nyårslöften och ska du ge ett för 2012?
Ger inte nyårslöften.

Fick någon i din närhet barn?
Absolut!

Dog någon i din närhet?
Nej, tack & lov! Jag ska ju förhålla mig professionellt till patienter…

Vilka länder besökte du?
Danmark & Tyskland.

Vad skulle du vilja ha 2012 som du saknade 2011?
Regelbunden träning.

Vilket datum kommer du att minnas från 2011?
2 dec.

Vad var det största du åstadkom?
En fastanställning i Göteborgs Stad.

Vad var ditt största misslyckande?
Blev tv-beroende precis innan Eric sålde tv:n…

Vems beteende förtjänade att firas?
Fästmannens – helt klart!

Vems beteende gjorde dig ledsen eller arg?
Tror inte jag ska nämna några namn…

Var tog det mesta av dina pengar vägen?
Hyran?

Vad gjorde dig jätte-, jätte-, jätteexalterad?
NCIS?

Vilken låt kommer alltid att påminna dig om 2011?
Robyns ”Call your girlfriend”.

Bästa filmer 2011?
Millenium-trilogin.

Vad önskar du att du hade gjort mer av?
Gillat läget och fokuserat på det fina i livet.

Vad önskar du att du hade gjort mindre av?
Irriterat mig.

Favorit-TV-program?
NCIS & På spåret.

Vilken var den bästa boken du läste?
Kan inte säga en – men i år har bara 4 böcker fått 5 av 5.
Niceville av Kathryn Stockett
En geishas memoarer av Arthur Golden
Halv gul sol av Chimamanda Ngozi Adischie
Hypnotisören av Lars Kepler

Vad gjorde du på din födelsedag?
Picknick i Slottsskogen med rosévin mitt på dan. Skulle nog säga att jag hade världens bästa sällskap den dagen!

Hur skulle du beskriva din stil 2011?
Lämplig.

Hur höll du dig ifrån att bli galen?
Sjunger i kör.

Vem saknar du?
Min kusin E.

Vem var den bästa nya personen du träffade?
Ellen W.

Lärde du dig något nytt under 2011?
Att jag kan köpa byxor i storlek 38 & att de faktiskt passar mig.

Vad vill du lära dig under 2012?
Spela hela stycken på orgel.

3 kommentarer:

klas sa...

Fint, Emilie. Gott nytt år!

Jenny M. sa...

En fin sammanfattning. :) Gott slut och gott nytt önskar jag er :)

kusin E sa...

Åååååååh! KRAM