onsdag 22 juni 2011

Musik & känslor

Har kommit in i en fas där jag lyssnar igenom musik med tydliga minnen. Verkar komma i perioder det där... Ikväll har jag betat av Madeleine Peyroux, Per Gessle & Peter Jöback. Kom verkligen in i en kärlekssväng... Glada minnen & känslor!

Och på tal om kärlek så var jag på en väns bröllop i lördags. Bruden vacker som en dag - och själv grät jag under mitt solo... Jag & Eric fick sjunga "I knew I loved you" och bara att vara där skapade ännu mer pirr i magen! En väldigt fin vigselgudstjänst!

3 kommentarer:

Anna-Panna sa...

Ni var underbara som sjöng i hop på vår stora dag. Och jag är så glad att du grät under din vackra solosång, det gjorde så både jag, pastorn, Terry och ett gäng i bänkarna grät några tårar. Det var underbart!! Älskar lyckotårar!! Tack vännen du är bäst! Och har du några foton du vill dela med dej av kan du väl maila?? ;)

Jenny sa...

Måste varit svårt att både gråta och sjunga samtidigt? :) Kärlek är vackert, så är det bara.

Emi sa...

Anna: Å det var så roligt att få sjunga med Eric också! =) TACK! Bilder kommer på mailen så fort jag hunnit lägga över i datorn =)

Jenny: jag hade tränat med tårar några gånger innan, men helt enkelt är det inte, nä... Men rösten höll.