onsdag 11 augusti 2010

Packa, spara, slänga...

Har ju glömt att berätta att jag hjälpt Eric packa ner sin lägenhet - spännande med flytt! & roligt när man upptäcker alla saker en människa kan äga. Och nu menar jag inte att Eric är den störste samlaren på jorden... Men att få se projektarbete från skolan, gamla foton, böcker och främst alla noter! Hurra - vad kul det är med musik!

Men jag blir faktiskt sugen på en liten rensning hemma hos mig. Funderar på att börja med garderoben & köket. Om jag & syster ska överleva ihop i höst är det nog högprio på denna aktivitet i september...

3 kommentarer:

Anna sa...

Så här i flyttider är mitt bästa tips att rensa och slänga i förväg. Innan man flyttar. För när man väl står där och packar kartonger i tre dagar orkar man inte fundera på om det ska med eller ej.

kusin E sa...

Gör't :)
Det är rätt roligt när man kommer igång. Man kan börja på ett ställe, sen går man vidare om man har lust.

Jenny sa...

ibland är det riktigt gott att rensa och slänga och få plats med nytt. Men också lite vemodigt.