måndag 22 juni 2009

Film

Efter hett tips av Ida så har jag nu tittat på "P.S. I love you". Visst grät jag...! Jag kan inte säga något annat! Men som min medtittare sa: det är ju verkligen en äkta tjejfilm! Frågan är om det bara är tjejer som vill ha kärlek på det sättet? Att livet utan denna personen känns helt meningslöst? Tror inte det...
I mina ögon hände det jättemycket i filmen. Relationsmässigt. Och även Holly utvecklas, sättet hon ser på sig själv och sin omvärld.

Men kärlek känns inte så enkelt. Eller åtminstone inte i mitt liv... Skitsamma om man är ung eller inte! Jag är nog för praktiskt lagd...

Jag vet inte... jag kanske bara var på fel humör igår... Men filmen får inte toppbetyg av mig.

1 kommentar:

Elin sa...

Läs boken istället =) den är bättre! Tycker jag iaf, men jag läste boken innan jag såg filmen o då brukar det ju ofta bli så att man tycker bättre om boken :)
Men läs boken! Du kan få låna den av mig, tar med den till gbg nån gång =) Kram